E-mail Restart 2023
Celodenní konference plná praktických návodů a reálných ukázek, jak v roce 2023 „restartovat“ e-mail marketing. Akce je určena primárně pro provozovatele webů, majitele e-shopů, marketingové manažery, analytiky, online markeťáky, agenturní i freelance konzultanty.
Program konference připravuje Lukáš Balek, Ecomail a Taste. Celým dnem bude již tradičně provázet moderátor Michael Koch.
-
Lukáš Balek: E-mailová adresa = lidská bytost (Keynote)
Pod touto rovnicí se skrývá celá řada návodů a principů. Jak vlastně k e-mailingu přistupovat tak, aby se retenční marketing stal cestou k dlouhodobému úspěchu? Téma letošního E-mail Restartu. -
Jaroslav Kaucký: Role e-mailingu v segmentu fashion (Případová studie)
E-mailing je jako manželství po 20 letech. Vášeň je pryč, ale evidentně to skvěle funguje. Jak a proč se mění role e-mailingu v marketingovém mixu a jaké strategie fungují, nebo spíše nefungují? -
David Finger, Jan Tlapák a Ruslan Skopal: Doručitelnost jako základní škola e-mailingu (Panelová diskuze)
Témata jako technická připravenost před prvním rozesíláním (DKIM, SPF, DMARC, FBL, čistá databáze) doručitelnost, segmentace nebo četnost rozesílek. Názory a zkušenosti těch nejpovolanějších na slovo vzaté z řad e-shopu, agentury, technologií a společnosti Seznam.cz. -
Jakub Malý: Gamifikace, omnichannel komunikace a kinetické prvky v praxi
Praktické ukázky s konkrétními čísly, jak se nám povedlo díky gamifikaci a následné omnichannel komunikaci nakopnout a odlišit e-mailing klientů od konkurence a dosáhnout lepších výsledků a hlubších vztahů se zákazníky. -
Lucie Konečná a Lukáš Konečný: Z nuly na tisíce transakcí měsíčně na základě e-mail marketingu (Případová studie Ochutnej Ořech)
Marketing Ochutnej Ořech převzali ještě předtím, než spustili e-shop. Za poslední tři roky z něj udělali jednoho z největších hráčů v prodeji ořechů a sušených plodů v českém e-commerce. V případové studii účastníkům ukážou, jak i v malém týmu mohou vytvořit efektivní e-mail marketing, který se stane nejvýkonnějším remarketingovým kanálem. -
Jan Tichý: Konec jedné éry a jak si nastavit parametry úspěchu do budoucna (Analytika)
Blíží se konec neomezeného sledování všech a všude a snadného reportování bez hlubšího smyslu. To přinese komplikace, ale i příležitosti. Například možnost se zas a znovu zamyslet, jak vlastně e-mailing vyhodnocovat a optimalizovat. -
Jan Jelínek: Jak získat desítky tisíc prodejů ročně navíc na autopilota a zadarmo
Případová studie jak v Alense díky segmentaci pomocí RFM (nejen) v rozesílce prakticky eliminovali ztrátové zákazníky, zvýšili loajalitu těch ziskových a vylepšili prodejní výsledky. -
Petra Stupková: Co vás čeká a nemine v roce 2023 (Legislativa)
Každý e-shop se musí přizpůsobit novým pravidlům ochrany spotřebitele. Bez nadsázky se jedná o největší změny pravidel v e-commerce za poslední roky. Jeden checkbox a VOP okopírované z konkurenčního webu to nespraví. Na co se připravit, na co si dát pozor a jaké resty je potřeba dohnat?
Pro kompletní informace o akci navštivte web události www.emailrestart.cz.
Konference, Vzdělávání